Prisluhni in postoj.

"Pojem k Stvarniku, od Njega k Tebi!"

sobota, 1. januar 2000

Kolavdator Česen Home Blog

blog kolavdator mark česen

Moja ljubezen do zvonov






Spoštovani obiskovalec/ka mojega bloga.

Morda veš kaj pomeni KOLAVDATOR? Kako se zvon izdela? Zakaj zvonovi ne zvonijo lepo? Zakaj je njihov glas uničen in razbijaški? Zakaj mora kembelj udarjati v terčnem pasu okrilja? Kako pravilno kupimo nove zvonove in jih vzdržujemo? Kje je najtežji zvon? Kako so zvonovi uglašeni? Kako ohraniti stare zvonove? Ali Veš, da obstajajo zakoni o zvonovih in priporočila? Bi rad zvedel to in še mnogo več?
Redno se še izobražujem in preučujem zvonologijo akustiko in naravne harmonije glasov. A vsak dan bolj ugotavljam kako malo vem o Stvarnikovih stvaritvah.
Mnogi me kličete in prosite za nasvete glede zvonov in pritrkavanja. Z veseljem Vam bom v kolikor je v moji moči pomagal in pametno svetoval. Res je, da sem eden redkih, ki opravlja tehnične meritve zvonov in strokovne popise. Upam, da bom s svojim delom  mnogim pomagal k izboljšanju zvonil in varnosti v zvonikih. Vsaj delček svojega dela vam želim predstaviti tu. Vesel bom vsakega Vašega pisma ali pogovora!
Hvala za Vaš obisk mojih strani!


NOVI VIDEO

Kolavdacija Mark Česen 2008
____________________________________________

blog kolavdatorja mark česen

"ZVON JE MOGOČNO MILO GLASBILO ALI PA STROJ ZA USTVARJANJE HRUPA! NJEGOV GLAS NAM POVE, KDO GA JE ULIL IN OBESIL. MOJSTER UMETNIK GKLASBENIK ALI PA GLUH ROKODELEC MONTER!"

" Veliko časa, preučevanja in trdega dela sem vložil zato, da bi boljše peli naši zvonovi. Moja naloga je izpolnjena, če sem ohranil s tem, le en sam dober zvon, ki bo še stoletja prekrasno zvonil. " Njihov glas naj nam ob hudi uri prežene vse nevarnosti. Naj odganja točo in slabosti. Blagoslavlja nas, živino in polja. Vsak dan si prizadevam, da bi izboljšali uglasitev ter stanje naših klicarjev in ohranili edinstveno igranje nanje - pritrkavanje.
Mark


"UH, ŽIV IN ZDRAV SEM - PRILEZU IZ ZVONIKA!"